Muzika e vendit tim, Shqiperia (udhetim permes kujteses)

William-Adolphe Bouguereau - Childhood Idyll (w/o frame)Sa prej jush i thot vetvetes: “ Sa do të doja të isha dhe një herë fëmijë!”.

Mua më ndodh shpesh. Ndoshta e them sepse kam kaluar një fëmijëri të mrekullueshme, e mbushur me momente të paharrueshme që sa herë i kujtoj më bëjnë të buzëqesh.

Nësë dikush do të më pyeste: “Po cilat kan qënë këto momente të paharrueshme”? 

Përgjigja ime do të ishte:

Kam lindur në një qytet të  vogel por shume magjepës të  Shqiperisë, Berat. Atje kam pasur fatin të degjoj zhrumën e erës përmbi një fushë me grurë. Jam ulur nën trungun e një pishë vetëm për të ndjër profumin e saj. Kam mbyllur pergjysëm sytë për të parë retë që kalonin ne qiell. Jam rrokullisur përmbi barin e sapoprerë. Kam dëgjuar zhurmën që gjyshi bënte me sëpatë porsa çante drutë.

Kam vrapuar nëpër rrugicat e qytetit dhe kam gërvishur gjunjët. Kam hipur mbi pemë për të mbledhur frytat e tyre. Kam pasur fatin të përqafoja një qengj të bardhë si bora. Jam bër me baltë duke luajtur. Me pak fjalë, kam degjuar meloditë dhe muziken e kësaj tokes sime, Shqipëri. 

Kam pasur fatin të rritem nga dy gjyshër dhe dy prindër special të cilët më kan përcjedh vlerat e vërteta të jetës dhe më kan mesuar të çmoj gjërat e vogla të jetës, të jem e thjeshtë dhe të eci gjithnjë me koken ulur. Të të dua pa interes dhe me zemërgjerësi, të jetoj në mënyrë të thjeshtë dhe të çiltër.

I uroj vetvetes që mos të humbas kurrë këto mësime të fëmijërisë dhe kujtimet e asaj vogëlushe që ende vazhdon të jetoj brënda meje. Uroj të vazhdoj të shoh të ardhmen time gjithnjë me ato sytë e vogelis.

Informazioni su Abla Xhaferri

Laureata in Scienze Politiche (Comunicazione. Media e Giornlismo). Per me il ruolo del giornalista consiste nel dar voce, in modo umano, a chi non ce l'ha. In "Giardino di Scheggia", mi occupo principalmente di tematiche sociali, di non profit, volontariato ed iniziative umanitarie che mi toccano il cuore!! https://giardinodischeggia.wordpress.com/
Questa voce è stata pubblicata in Attualità, Blog e contrassegnata con , , , , , , , . Contrassegna il permalink.

Dimmi la tua!!! :-D

